vineri, 10 decembrie 2010

Codul din paişpe cifre

          92581203434714  (Nu incercati. Este invalid. Tocmai l-am inventat. Daca incearca cineva si functioneaza voi face tot posibilul sa ma pup pe obraz.) 
        
          Nu stiu care este procedeul de reincarcare a cartelelor in celelalte retele, dar la Orange trebuie tastat un cod de paisprezece cifre. Cu toate ca nu trebuie decat sa copiez niste cifre, ceea ce nu intra deloc in conflict cu faptul ma princep la matematica doar cat sa reusesc sa-mi cumpar doi covrigi si o sticla de apa la 0.5 fara a fi nevoie sa calculez pe telefon suma necesara, intampin o dificultate majora in a efectua ceea ce in termeni computerizati s-ar numi copy-paste.  Sper ca aceasta problema nu este doar a mea si nu sunt singura care se bucura ca in sfarsit un om destept angajat de Orange sa faca aceste combinatii de paispe cifre s-a gandit sa apese dupa 3 sau 4 cifre tasta SPACE. Sau sa programeze aparatele de generare a codurilor sa lase un spatiu intre cifre. Multumesc domnule/doamna angajat/a Orange care m-a scapat de a urmari cu degetul un carnat de cifre, de incercuiri, sublinieri, barari si alte metode de facilitare a copierii. Ma intreb de ce abia acum, dupa atatia ani in care cifrele au stat inghesuite, s-a gandit cineva sa le lase sa respire. Probabil persoana care se ocupa inainte cu aceste coduri a fost concediata. Dormea lipita de perete, mainile si le tinea lipite de corp cand mergea, pixurile stateau pe birou aliniate unele langa altele ordonate dupa marime si dupa proprietatea culorilor de a fi calde sau reci, la mese isi lua cantitati egale din fiecare fel de mancare si mesteca mancarurile sarate in partea stanga a gurii iar cele dulci in partea dreapta. Iar daca nu a fost concediata si-a dat demisia pentru ca nu suporta decoratiunile de Craciun atarnate aiurea prin birou. Noua persoana angajata are la un baschet sireturile negre si la celalat gri, parul tuns asimetric, doarme intinsa pe tot patul si mananca pe fuga cate un sendvis din care atarna membrana de la parizer.  Daca aceasta supozitie este prea gogonata, mai am una: au inceput si angajatii Orange sa foloseasca cartelele respective si s-au alarmat dupa ce au gresit de mai multe ori codul la copiere.
       Zic si eu.    

6 comentarii:

  1. :D

    succes cu blogu:) iti trebe si multa rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) asta`i dupa ce ai cedat nervos de la cele 3 sau 4 cartele orange p care le aveai ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie să meriţi creditul, să-l câştigi, tu ce credeai?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu e de ajuns ca platesc pentru el? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. te-ai gandit vreodata sa iti faci un abonament...? singurele cifre pe care va trebui sa le copiezi vor fi decat cele de la totalul de plata daca faci platii online si aici depinde de tine cate cifre vei avea de copiat ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. E dificil sa-mi fac abonament pentru ca buletinul meu e facut pe adresa unei matushe care care domiciliu stabil in Bucuresti (ceea ce eu nu am), iar ca sa-mi fac abonament ar trebui sa ma duc la ea si sa cer acte si toate rahaturile (daca inca se mai procedeaza asa). Plus, la cat imi place mie sa vorbesc la telefon, 4 euro pe luna sunt suficienti. Dar nu mai conteaza, exista spatii intre cifre acum.

    RăspundețiȘtergere